De opdracht

De mannen van EZKitchen wisten goed wat ze wilden: een frisse en betrouwbare schrijfstijl. Liever niet al te statig of zakelijk. Keuken Kampioen meets Coolblue. De lezer moest zich gerespecteerd voelen, zonder een afstand te creëren. Wie het easy maakt om een keuken aan te schaffen, moet immers zelf ook easy-going zijn.

Opboksen

Als fundament voor de nieuwe website schreef ik teksten – uiteraard voorzien van een SEO-laagje. EZKitchen moet tegen een serieus aantal online keukengiganten opboksen, maar weet zich met haar unieke service te onderscheiden. Uitstekend materiaal voor een paar geoptimaliseerde teksten! Zo mocht ik me gaan verdiepen in industriële, moderne en landelijke keukens, keukenapparatuur, accessoires en werkbladen.

Samenwerking VrijdagOnline

Advies op afstand via een videocall? Of een expert thuis langs laten komen? Rustig browsen door de online showroom? Of zelf een kookruimte vormgeven met een 3D Keukenplanner? Binnen de nieuwe online omgeving is alles mogelijk. Dankzij VrijdagOnline stond de kersverse site EZKitchen.nl binnen mum van tijd online. Voor mij wederom een prettige samenwerking.

In het kort

logo ezkitchen
  • Twee broers die een nieuw concept voor een online keukenwinkel op touw hebben gezet.
  • Geoptimaliseerde teksten om op te boksen tegen keukengiganten zoals Keukenconcurrent, Keuken Kampioen en Brugman.
  • Overtuigende webcopy schrijven, in een frisse, betrouwbare stijl.

Meer projecten

Communicatie, pr en event management voor Gronings landgoed

Huisstijl- en webontwikkeling voor praktijk voor craniosacraal therapie

Online uitzender karakter geven met wervende en informatieve copy

Bloggen voor Umbraco Gold Partner en haar klanten voorzien van SEO en content

Intensieve samenwerking met internetbureau uit het Groninger Hogeland

Kleurrijke wijnverhalen voor webshop met Catalaanse wijnen

Uiteenlopend marketingwerk voor uitzendbureau met agrarische roots